Pozor! Všetky objednávky zaplatené do 15. decembra budú odoslané do 21. decembra. Následné objednávky budú odosielané až v prvých dňoch nového roka.

Vitaj!

  • VRACANIE / VÝMENY

    ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ SOM OBDRŽAL NESPRÁVNY, POŠKODENÝ ALEBO CHYBNÝ VÝROBOK?
    Chceme, aby všetci naši zákazníci boli spokojní a aby nedochádzalo k žiadnej chybe z našej strany. Kontaktovať treba našu zákaznícku podporu s číslom objednávky na info@domlanu.sk. Budeme sa snažiť vyriešiť akýkoľvek problém s chybným produktom tak rýchlo, ako je to možné. Potrebujeme len aby ste nás informovali ihneď, akonáhle zistíte chybu, aby sme mohli vyriešiť problém za vás. Uveďte čo najviac podrobností o objednávke a problém s tovarom, vrátane fotografie chybného alebo nesprávneho výrobku, a my vyriešime problém za vás. Kupujúci, ktorý dostal produkt v zlej kvalite má právo žiadať: 1. Žiadať od predávajúceho opraviť nedostatky (náklady hradí predávajúci). 2. Žiadať o výmenu nekvalitného produktu za kvalitný. 3. Žiadať od predávajúceho znížiť cenu primerane k nedostatkom. 4. Jednostranne zrušiť kúpnu dohodu a žiadať o vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.

    KEDY DOSTANEM SPÄŤ SVOJE PENIAZE PO VRÁTENÍ CHYBNÉHO ALEBO NESPRÁVNEHO PRODUKTU?
    Potom, čo obdržíme váš produkt, tovar prechádza prísnou kontrolou kvality. Ak sa vami uvedené chyby nepotvrdia, refundácie nebudú spracované. Ak sa potvrdia a splnia naše štandarty, bude refundácia spracovaná do 10 dní od obdržania výrobku.

    MÔŽEM TOVAR VRÁTIŤ, LEN PRETO, ŽE SA MI NEPÁČI?
    Nie, takýto tovar späť neprijímame.

    MÔŽEM VYMENIŤ PRODUKT, AK SOM SI VYBRAL NESPRÁVNU VEĽKOSŤ?
    Áno je to možné. V tomto prípade sú náklady na vrátenie a cena prepravného na účet kupujúceho. Máte 14 dní na výmenu výrobku, ak je produkt v pôvodnom stave, vrátane všetkých značiek a etikiet. Výrobky sú vo vašej zodpovednosť, kým sa nevrátia spať na náš sklad. Prosím, zabaliť vrátený produkt tak aby nedošlo k poškodeniu žiadnych predmetov počas prepravy, pretože nie sme zodpovedný za škody spôsobené dopravou.

    KONTAKTY NA VRÁTENIE TOVARU A VÝMENY?
    Pre akékoľvek ďalšie informácie vrátenia tovaru/výmien, prosím, kontaktujte: info@domlanu.sk

    Adresa na výmenu:
    AB “Siulas”
    Astravas 17
    Birzai, LT - 41190
    Lithuania