DODACIE PODMIENKY

DO KTORÝCH KRAJÍN DOM ĽANU POSIELA PRODUKTY?
Objednávky prijímame a dodávame do všetkých krajín po celom svete!

KOĽKO BUDE STAŤ PREPRAVNÉ?
Pri dodaní tovaru budeme používať prepravcu DHL, UPS a FedEx. Koľko stojí dodanie tovaru, uvidíte na svojom objednávkovom formulári po zadaní doručovacej adresy. Ak je vaša objednávka vyššia ako 300 € automaticky dostanete možnosť bezplatného doručenia po celom svete. Po dokončení objednávky bude zásielka označená ako "bezplatná dodávka".

BUDÚ MI ÚČTOVANÉ IMPORTNE POPLATKY AKO CLO?
Cenu dopravy budete vidieť v objednávacom formulári, ale ak žijete mimo krajín EÚ, budete musieť zaplatiť miestne cla a DPH. Clá sú účtované, keď balík dosiahne cieľovú krajinu. Príjemca zásielky musí zaplatiť tieto poplatky. Bohužiaľ, Dom ľanu nemá žiadnu kontrolu na tieto poplatky. Colné politiky a dovozné clá sú v každej iné, tak neviem aké by boli náklady. Ak ste na pochybách o poplatkoch,obráťte sa na miestny úrad pre bežné poplatky,skôr než si objednáte, aby ste neboli prekvapení poplatkami, ktoré ste nečakali.

AKO DLHO BUDEM ČAKAŤ NA TOVAR?
Vždy sa snažíme spracovať vaše objednávky tak rýchlo, ako je to možné. Po prijatí objednávky od vás, budeme kontrolovať detaily objednávky. Ihneď vám zašleme list potvrdzujúci vašu objednávku. Naše všeobecné pravidlo je, že dodávka z nášho skladu do jedného z našich špedičných spoločností DHL, UPS a FedEx trvá 1-2 pracovných dní po prijatí platby. V prípade, že vybraná položka nie je k dispozícii , alebo nemáme dostatočné množstvo,vyrobíme a pošleme tovar na prepravnú spoločnosti zvyčajne do 5 pracovných dní po prijatí objednávky a platby. Ďaľšia dodacia lehota závisí od miesta, kde by mala byť vaša objednávka doručená. Môžete si skontrolovať termíny našich špedičných spoločností "na webových stránkach vyplnením sekcia "S týmto kontaktom: Krajina: Lithuania Mesto: Birzai PSČ: 41190 DHL: http://www.dhl.com/en/express/shipping.html FedEx: https://www.fedex.com/ratefinder/standalone?method=destinationCountryChange Tiež je dôležité predpokladať, že DHL, UPS alebo FedEx bude dodávať zásielky(produkty) priamo do vašich dverí. Kuriér vás bude kontaktovť tri krát. Ak sa im nepodarí doručiť balíček k vám po tretí krát, potom bude DHL, UPS alebo FedEx držať vašu zásielku u seba na sklade 5 dni, potom vráti zásielku k odosielateľovi. Poplatok nevyzdvihnutých balíkov je 40 eur. Preto, prosím sledovať svoje poradové číslo na internetových stránkach DHL, UPS alebo FedEx, keď bude vaša objednávka vyslaná. Hneď, keď vaša objednávka (tovar) opúšťa náš sklad celú zodpovednosť za tovar preberá DHL, UPS alebo FedEx. Navyše, oni sú tiež zodpovední za stratene balíčky. Pre viac informácií, navštívte www.dhl.com www.ups.com alebo www.fedex.com

AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ SVOJU ZÁSIELKU?
Dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní, keď vaša objednávka opustí náš sklad. Stav vašej objednávky, rovnako ako sledovacie číslo si môžete vyžiadať od nášho oddelenia služieb zákazníkom kedykoľvek.

MÔŽEM ZMENIŤ SVOJU DORUČOVACIU ADRESU,KEĎ ZÁSIELKA OPUSTILA SKLAD?
Samozrejme môžete! Obráťte sa prosím na DHL alebo FedEx vo vašej krajine. Keď dostanete sledovacie číslo v potvrdzovacom e-maili, môžete vykonať zmenu. Sú plne zodpovedný za dodanie zásielky, pokiaľ zásielka opustila náš sklad..

cross-circle