O PRODUKTOCH

KDE SÚ VYROBENÉ NAŠE VÝROBKY?
Všetky výrobky, ktoré predávame na našej stránke „DomĽanu“ sú vyrobené v našom závode v Litve (EU), v meste Biržai. Viac informácii môžete nájsť v sekcii „O nás“.

ČO KEĎ VÝROBOK NIE JE SKLADOM?
Pri každom produkte je uvedená informácia o dostupnosti tovaru. Ak vidíte červený nadpis „Vypredane“, alebo ak potrebujete viac kusov z daného produktu a momentálne nie je skladom, napíšte nám na info@domlanu.sk a my vám odpovieme tak rýchlo ako sa len dá o možnostiach výroby.

JE FARBA PRODUKTU PRESNE TAKÁ, AKO JU VIDÍM NA POČÍTAČI?
Snažíme sa prispôsobiť farby na fotografiách tak aby boli čo najreálnejšie. Ak pochybujete o farebnom odtieni, prosím, kontaktujte nás info@domlanu.sk

AKÚ VEĽKOSŤ SI MÁM VYBRAŤ?
Nikdy vám nechceme poslať produkt, ktorý by vám nepasoval.
Všetky naše výrobky z internetového obchodu majú tzv "sprievodcu veľkosti", takže ak budete nasledovať naše kroky,vyberiete si správnu veľkosť. Ak máte pochybnosti o veľkosti produktu, prosím kontaktujte nás info@domlanu.sk

AKO SA MÁM SPRÁVNE STARAŤ O ĽANOVÉ PRODUKTY?

Pranie/umývanie

Ľanové výrobky je možné prať bez obáv. Všetky výrobky z "DomuĽanu" majú vždy uvedené na vysačke, ako sa správne o ne starať.

  • Náš ľan možno prať v práčke - čisto biele prádlo do 90 stupňov a farebné prádlo do 60 stupňov. Vždy sa treba pozrite na etikete výrobku a dodržať dané odporučenie.
  • Vždy perte rôzne farby oddelene.
  • Neodporúčame chlórové bielidlo, pretože môže poškodiť akýkoľvek druh tkaniny.
  • Je taktiež dôležité zvoliť správny prací prostriedok. Mnoho prostriedkov dnes obsahuje bieliace prípravky, ktoré fungujú dobre na biele prádlo. Tie nie sú vhodné pre farebný ľan, pretože môže dôjsť k odfarbeniu alebo sa môžu objaviť škvrny. Pri umývaní farebného ľanu, skontrolujte, či váš umývací prostriedok nemá bieliace zložky, alebo vyberte radšej mydlový prášok. Pokiaľ máte tvrdú vodu, s vysokým obsahom vápenca, odporúčame zmäkčovadlo, najmä pre tmavšie farby.

Na odstránenie škvrn odporúčame:

  • Atrament: Namočte do mlieka, alebo do zmesi mydla a amoniaku, skúste trieť na mieste poškodenia.
  • Krv: ihneď opláchnite v studenej vode.
  • Ovocie, káva, čaj a čokoláda: trieť s alkoholom, octom a amoniakom.
  • Sviečkový vosk: odstráňte zaschnutý vosk, absorbujte zvyšky pomocou savého papiera a teplej žehličky.
  • Mastné škvrny: trieť s amoniakom.
  • Červené víno: ihneď vytrieť s perlivú vodou alebo bielim vínom.

Bubnové sušenie

Neodporúčame sušenie v bubnovej sušičke. Znižuje to kvalitu a životnosť tkaniny. Ľan sa oveľa ľahšie žehlí ak je vlhký. Ak vysušíte ľan v sušičke úplne, môže sa stať, že sa produkt drasticky zmenší.Ľanové vlákna práve zhutneli dohromady a vrátia sa k normálnemu stavu po rýchlom pritlačení zo žehličkou (a tak tiež prúdom vody).

Žehlenie

Tu je niekoľko tipov na žehlenie:

  • Vždy žehliť pokiaľ je prádlo vlhké (oveľa jednoduchšie sa zbavíme záhybov) - potom zložiť a skladať v dobre vetranej skrine alebo niekde v teple.
  • Používajte naparovaciu žehličku.
  • Používajte škrob na ľan . Škrob aj trochu chráni pred škvrnami.
  • Žehliť vyšívané plátno môže byť ťažké, pretože sa žehlička môže zachytiť do vyšívania a spôsobiť poškodenie. Stačí umiestniť kus obyčajného materiálu cez vrchol a vyžehliť spolu.

O KOĽKO SA ĽANOVÉ PRODUKTY MÔŽU SCVRKNÚŤ PO PRANÍ?
Niektoré z našich produktov už boli vypraté , to znamená, že sa nebudú zmenšovať po opakovanom praní. Látky, ktoré neboli vypraté sa trochu zmenšia. V závislosti od štruktúry tkaniny sa látka môže zmenšiť od 4% do 8%. Ak máte nejaké otázky, ste vítaní požiadať o radu.

MÔŽEM SI OBJEDNAŤ ŠPECIÁLNU FARBU ALEBO MODEL?
Áno, môžeme pre vás vyrobiť špeciálny model. Tiež, vyvíjame produkty pre firmy. Máme veľmi širokú škálu farieb a vzorov. Tiež máme možnosť ponúkať produkty podľa vašich požadovaných rozmerov a modelov. Na Vaše prianie môžeme poslať malé vzorky tkanín, aby ste mali predstavu o produkte. Stačí len nás kontaktovať e-mailom info@domlanu.sk

MÔŽETE MI DAŤ VIAC INFORMÁCIÍ O PRODUKTE?
Snažíme sa uverejniť čo najviac užitočných informácií o všetkých našich produktoch. Na našej stránke nájdete pri každom produkte podrobný popis a čo je najdôležitejšie, veľa obrázkov.
Ak existuje niečo, čo by ste chceli vedieť o produkte dajte nám vedieť e-mailom info@domlanu.sk aké informácie by ste chceli vidieť, a my sa posnažíme vám odpovedať, alebo doplniť informáciu na stránke.

OBJEDNANIE & PLATBA

AKO SI MÔŽEM OBJEDNAŤ TOVAR Z "DOM ĽANU"?
Po umiestnení vybraných položiek do nákupného košíka, môžete kliknúť na ikonu nákupného košíka "Môj košík / pokladnice" - začne proces nákupu.
Ak ste už zaregistrovaný na nasej webové stránke, všetko, čo potrebujete, je zadať e-mailovú adresu a heslo, a zvyšok vašich osobných údajov sa vyplnia automaticky. Ak nie, možno sa budete musieť zaregistrovať ako nový zákazník.
Nákup si môžete urobiť aj ako hosť. Táto metóda nevyžaduje registráciu..

AKÉ TYPY PLATBY, "DOMĽANU" AKCEPTUJE?
Prijímame nasledujúce typy platieb:

  • Bankový prevod
  • PayPal
  • Kreditné karty

Vyberte preferovaný spôsob platby v oblasti pokladni a postupujte podľa pokynov.

MÔŽEM SI ZMENIŤ OBJEDNÁVKU?
Môžete poslať svoju požiadavku na zmenu, do nášho oddelenía zákazníckych sluzieb: info@domlanu.sk – my urobíme všetko, čo je v našich silách aby ste boli spokojný.

ČO SA STANE PO ODOSLANÍ MOJEJ OBJEDNÁVKY?
Po obdržaní vašej objednávky a potvrdení o zaplatení, pripravíme váš tovar a pošleme všetko na doručovaciu adresu, ktorú ste zadali pri objednávke. Potom dostánete e-mail s potvrdením a sledovacie číslo doručenia.

MÔŽEM OBJEDNAŤ TELEFÓNICKY?
Bohužiaľ nie; objednávky sú prijímané iba on-line.

MÔŽEM OBJEDNÁVAŤ PRODUKTY AKO DARČEK PRE NIEKOHO INÉHO?
Áno, môžete mať tovar zaslaný na ľubovoľnú adresu. Počas etapy pokladnice je potrebné zrušiť označenie poľa "poslat na túto adresu". Potom budete môcť zadať novú cieľovú adresu, kam chcete, aby vaša zásielka bola dodana.  

JA SOM NEOBDRŽAL POTVRDENIE OBJEDNÁVKY, ČO MÁM ROBIŤ?
kontaktoaťt: info@domlanu.sk

NASTAVENIA ÚČTU

Zabudol som svoje heslo?
V hornej časti stránky kliknite na tlačidlo v menu "Účet" a vyberte "Môj účet". Tam uvidíte pole "Zabudli ste heslo?" (Nachádza sa nad tlačidlom "Prihlásiť").

Ako si možem pozrieť moje minulé objednávky?
Stačí kliknúť na na "Môj účet" a potom na "Moje objednávky". Získate, zoznam všetkých produktov objednaných v minulosti.

Ako zmením svoju e-mailovu adresu, dodaciu adresu alebo fakturačú adresu?
Môžete zmeniť niektoré z nich po kliknutí na "Môj účet" a potom "Upraviť" na každú položku, ktorú chcete zmeniť.

cross-circle